Jag har haft semester en vecka nu. Stefan åkte till Australien förra fredagen för att hälsa på Oscar. De har det bara bra och har hittat på en massa saker. Vi har pratat varje dag via skype eller viber. Himla tur att det finns.
Jag däremot åkte till Ullared med Emma, min mamma och svärmor. Vi hyrde en stuga där och det var mysigt att sova över fast mamma och svärmor snarkade ikapp. Ida stannade hemma för hon jobbade och ville inte följa med. Vi hittade faktiskt rätt mycket och Emma trivdes kanon med att få shoppa. Sen blev hon dessutom fotad med Ola-Conny av mormor. I fredags kom Idas pojkvän Jens ner från Stockholm. Jag, Emma och Nataniel hämtade honom i Lund. Sen körde vi till Landskrona för att hämta upp Ida. På kvällen lagade jag köttbullar, potatis, kokta morötter och sås. Det gick hem hos dem. Nataniel åkte hem senare. I lördags körde vi till Landskrona och gick en runda vid slottet. Det var mycket folk ute på stan för det var Idrottsdagarna. Ungdomar som körde motorcross vid strandpaviljongen, fiske, beachvolleyboll och maraton. När vi var klara där körde vi till campingen för att hälsa på mamma och pappa. De ville ju hälsa på vår nye familjemedlem Jens. Det började att mulna på så vi körde hem här och slappade. Det behövdes verkligen. På kvällen lagade jag tacos.
Idag kom Nataniel hit 8:30. Vi åt frukost tillsammans och sen gick alla 4 upp för att se på film och slappa. Jag bakade knäckebröd (se förra inlägget) som blev gott. Nu är klockan 15 och vi ska snart köra Jens till tåget i Lund. När tåget har gått ska vi inom Subway för att sen äta tillsammans med mamma o pappa.

Sen imorgon är det dax för jobb igen. Tillbaka till verkligheten…… På fredag kommer stefan hem igen och jag ska hämta honom på Kastrup på morgonen. LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!